REKLAMA
Znaleziono 2358 wyników
[śląskie] Umowa na przebudowę dworca w Gliwicach podpisanaartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Umowa na przebudowę dworca w Gliwicach podpisana
Już wkrótce rozpocznie się kompleksowa przebudowa dworca w Gliwicach. Polskie Koleje Państwowe S.A....
Wrocław: PKP sprzedały część dawnego Dworca Górnośląskiegoartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: PKP sprzedały część dawnego Dworca Górnośląskiego
Kolejarze, mimo braku chętnych, nie obniżali ceny za zabytkową nieruchomość w sąsiedztwie Dworca Głó...
Znamy wykonawcę budowy nowego dworca Częstochowa Główna [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Znamy wykonawcę budowy nowego dworca Częstochowa Główna [WIZUALIZACJE]
Polskie Koleje Państwowe S.A. rozstrzygnęły postępowanie przetargowe na wybór wykonawcy robót budowlanych dworca Częstochowa Główna. Najkorzystniejszą ofertę (ok. 119 mln zł brutto) przedstawiła firma Texom Sp. z o.o. z Krakowa. Zakończenie budowy nowego dworca i udostępnienie go pasażerom planowane jest w drugiej połowie 2027 r.
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Tramwaje wróciły na Słomińskiego artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje wróciły na Słomińskiego
Na tą wiadomość czekało wielu mieszkańców stolicy: dzisiaj znowu pojedziemy tramwajem po ul. Słomińskiego. Skończył się remont torowiska.
Warszawa: Wola Tower – nowa wieża ma dorównywać wysokością Warsaw Trade Tower [WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Wola Tower – nowa wieża ma dorównywać wysokością Warsaw Trade Tower [WIZUALIZACJA]
Obok wieżowca wybudowanego 20 lat temu przez koncern Daewoo, przekraczającego 200 metrów, ma stanąć...
Kolejny etap robotyzacji Huty Stalowa Wola S.A. ze wsparciem środków z KPOartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny etap robotyzacji Huty Stalowa Wola S.A. ze wsparciem środków z KPO
Zarząd Huty Stalowa Wola S.A. podpisał umowę wsparcia w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) z Ministerstwem Aktywów Państwowych, reprezentującym Skarb Państwa na realizację projektu „Wdrożenie systemu zarządzania stanowiskami zrobotyzowanymi i obrabiarkami CNC oraz cyfrowych rozwiązań w procesach produkcyjnych spółki”. Wartość całej umowy wynosi 24,8 mln zł, z czego dofinansowanie ze strony MAP wyniesie 12,4 mln zł.
[Warszawa] Druga linia metra przyciąga inwestycje mieszkanioweartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Druga linia metra przyciąga inwestycje mieszkaniowe
Po pierwsze lokalizacja, po drugie lokalizacja i po trzecie lokalizacja to trzy podstawowe czynniki,...
Dzięki inwestycją zwiększają się możliwości linii kolejowych do portów w Szczecinie i Świnoujściu [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dzięki inwestycją zwiększają się możliwości linii kolejowych do portów w Szczecinie i Świnoujściu [ZDJĘCIA]
Przebudowane tory do portów w Szczecinie i Świnoujściu zwiększają efektywność kolei oraz możliwości obsługi żeglugi morskiej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą projekt wart około 1,5 mld zł – współfinansowany z unijnego Instrumentu CEF "Łącząc Europę". Organizacja prac zapewnia stały dojazdu pociągów do nabrzeży.
Dzięki dużym inwestycjom PKP PLK będzie lepszy dostęp do kolei w Ełku [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dzięki dużym inwestycjom PKP PLK będzie lepszy dostęp do kolei w Ełku [ZDJĘCIA]
Od 11 czerwca podróżni w Ełku wsiądą do pociągów z nowego peronu. Postępują prace na stacji oraz na torach i wiaduktach w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zwiększa komfort obsługi pasażerów i sprawność kolei. Budowa warta 587 mln zł jest współfinansowana ze środków instrumentu CEF "Łącząc Europę".
PKP PLK i Port Gdańsk łączą siły na rzecz rozbudowy kolejowego dostępu do portuartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK i Port Gdańsk łączą siły na rzecz rozbudowy kolejowego dostępu do portu
PKP Polskie Linie Kolejowe SA oraz Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA podpisały porozumienie w sprawie rozbudowy infrastruktury dostępowej do głębokowodnych terminali przeładunkowych Portu Gdańsk zlokalizowanych na wyspie Stogi. Planowana inwestycja jest strategiczną dla rozwoju portu, a tym samym dla polskiej gospodarki.
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!artykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!
Immofinanz Group kontynuuje rozwój swojej nowo opracowanej marki centrów handlowych VIVO!: działka o...
Warszawa: W Apartments – apartamentowiec na Woli od Marvipolu sięgnie piętnastu pięter [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: W Apartments – apartamentowiec na Woli od Marvipolu sięgnie piętnastu pięter [WIZUALIZACJE]
Na kompleks przy ulicy Siedmiogrodzkiej złożą się dwa budynki – sześcio- i piętnastopiętrowy. Znajdz...
Warszawa: Stacja Wola – Echo buduje ponad tysiąc mieszkań. Stawia na rozwiązania smart [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Stacja Wola – Echo buduje ponad tysiąc mieszkań. Stawia na rozwiązania smart [WIZUALIZACJE]
Nowe osiedle przy ulicy Ordona powstaje w dwóch etapach. W ramach pierwszego kielecki deweloper real...
Baltic Hub kontynuuje inwestycje w infrastrukturę kolejową [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Baltic Hub kontynuuje inwestycje w infrastrukturę kolejową [FILM]
Baltic Hub, największy terminal kontenerowy na Morzu Bałtyckim, kontynuuje inwestycje w infrastrukturę kolejową. 15 lipca została uruchomiona czwarta suwnica RMG, która podniesie przepustowość bocznicy kolejowej do ponad 800 000 TEU rocznie.
Najlepszy wariant rozwoju kolei w mieście. CPK i Kalisz podsumowują warsztatyartykuł
Pokaż artykuł
Najlepszy wariant rozwoju kolei w mieście. CPK i Kalisz podsumowują warsztaty
Spółka CPK i przedstawiciele Kalisza wypracowali rozwiązania, które stanowią olbrzymią szansę rozwojową dla miasta. Rozmowy zmierzające do przygotowania koncepcji zagospodarowania przestrzennego okolic kaliskiego dworca trwały od wielu miesięcy. Chodziło m.in. o to, jak rozbudować kolej, którędy poprowadzić tory oraz co zrobić z budynkiem dworca, aby po modernizacji najlepiej odpowiadały na potrzeby pasażerów – mieszkańców Kalisza i okolic oraz turystów.
[Bydgoszcz] Dworzec "Bydgoszcz Główna" (przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bydgoszcz] Dworzec "Bydgoszcz Główna" (przebudowa)
Bydgoszcz, Bocianowo, Zygmunta Augusta
Nowe inwestycje PKP PLK na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Opola zmieniają podróże pociągiem na lepsze [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe inwestycje PKP PLK na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Opola zmieniają podróże pociągiem na lepsze [FILM]
Nowe, dostępne dla wszystkich perony na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Opola oraz krótsze podróże to efekt realizowanego obecnie przez PLK S.A. największego projektu w województwie opolskim. Inwestycja ma strategiczne znaczenie dla ruchu regionalnego i międzyregionalnego.
Co słychać na budowie trasy tramwajowej do Warszawy Zachodniej? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie trasy tramwajowej do Warszawy Zachodniej? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA